Osmitýdenní kurz mindfulness (Jan Burian)

Přejít k registraci

Chcete se naučit lépe zvládat stres, získat větší nadhled v mezilidských vztazích, nebo zlepšit své komunikační dovednosti?

Zveme Vás na účast v 8-týdenním výcviku programu Relational Mindfulness Training (RMT), který se zaměřuje na rozvoj mindfulness (schopnosti jasněji vnímat události v přítomném okamžiku) v komunikaci a interakci s druhými lidmi.

Program je navržen tak, aby Vám pomohl stát se sebevědomějším, stabilnějším a pozornějším člověkem ve společnosti. Vědecký výzkum prokázal, že účast v RMT pomáhá výrazně snížit stres, zlepšit psychickou odolnost a také rozvinout pozornost, empatii a komunikačních dovednosti (více informací níže).

Skupina je omezena na 16 lidí. Pro přihlášení na seminář stačí vyplnit formulář níže.

Obratem Vám zašleme informace k registraci a platbě (nově je nyní možné platit i v kryptoměnách).

Těšíme se na Vás

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

CO MŮŽETE OČEKÁVAT

Osvojíte si techniky, které Vám pomohou lépe psychicky zvládat každodenní situace. Naučíte se pracovat se stresem a vlastními emocemi. Naučíte se také lépe odhadnout druhé lidi a rozvinete schopnost dávat i přijímat zpětnou vazbu.

"Pokud jste spíše introvertní typ, účast v RMT Vám pomůže překonat nepohodu při mezilidské komunikaci a cítit více sebedůvěry při vystupování na veřejnosti. Pokud se považujete za extroverta, účast v programu Vám pomůže lépe vnímat druhé a překonat potřebu neustále mluvit."

Oproti klasickým programům všímavosti je RMT více interaktivní a tím pádem praktičtější pro běžné životní situace. Všímavost rozvíjíme především pomocí řízeného dialogu ve dvojicích a učíme s lépe naslouchat ostatním a vyjadřovat své aktuální myšlenky, pocity i potřeby. Důležitou součástí programu je také řada klasických individuálních cvičení a meditací. Obdržíte tedy komplexní základ v oblasti mindfulness.

Program zahrnuje 8 týdenních setkání (8 x 2h) a jeden celodenní sobotní seminář (6 h). Každá hodina je zaměřena na představení nové metody, kterou pak budete moci za pomocí doprovodných nahrávek i instrukcí ihned zavést do svého každodenního režimu. Na začátku výcviku také obdržíte pracovní skripta. Po úspěšném absolventi výcviku obdržíte certifikát o absolvování. 

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

PROGRAM KURZU:

1. týden: Úvod do mindfulness a RMT: Co je individuální mindfulness a co je mindfulness ve vztazích? Jak spolu souvisí? Jak mohu využít druhé lidi k rozvoji své všímavosti? Jak lépe naslouchat druhým lidem?

2. týden: Tělo, Rekapitulace & Vděčnost: Jak mohu účinně zvládat stres a rozvinout svůj nadhled v každodenních situacích?

3. týden: Přátelství k sobě: Jak se mohu efektivně použit ze svých neúspěchů? Jak se mohu sám/a sobě stát větším přítelem? Jak překonat svého vnitřního kritika?

4. týden: Přátelství k druhým: Jak lépe porozumět druhým lidem? Jak se účinně vyrovnat s nepříjemnými lidmi? Jak rozvinout zdravou míru empatie?

5. týden: Překonávání napětí ve společnosti: Jak se cítit více uvolněně a svobodně v přítomnosti druhých lidí?

6. týden: Uvědomění silných & slabých stránek: Jak rozvinout zdravé sebevědomí? Jak využít své slabiny k růstu? Jak zlepšit své prezentační dovednosti?

7. týden: Rozvoj blízkosti: Jak lépe pochopit situaci druhých lidí? Jak více rozvinout svoji empatii? Jak se lépe cítit ve společnosti?

8. týden: Jak udržet praxi mindfulness živou ve svém životě? Jak se připravit na nenáročně životní situace?

Sobotní seminář (29. 4.): Opakování cvičení + praxe zvládání strachu)

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

INFORMACE O LEKTOROVI: Ing. Jan Burian, Ph.D.

"Mým hlavním cílem je pomáhat lidem žít plnější a spokojenější život. Absolvoval jsem psychoterapeutický výcvik v satiterapii a trénink pro lektory MBCT organizovaný Centrem pro mindfulness v Oxfordu. Od roku 2012 jsem vedl již desítky kurzů mindfulness nejen pro širokou veřejnost nebo firmy, ale např. i ve vězení. Podílel jsem se na prvním českém neurovědeckém výzkumu meditace všímavosti. Vedu meditační skupinu v pražském Centru Lotus a meditační ústraní."

Podívejte se na videorozhovor s Honzou:

https://www.youtube.com/watch?v=oN07M7NN3HY&t=7s

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

RMT a VÝZKUM

Výsledky dvou realizovaných studií ukazují na katedře psychologie VŠE v Praze ukazují, že účast v RMT pomáhá výrazně snížit stres a vede ke zlepšení mindfulness, empatie, vnímaného štěstí, leadershipu a schopností psychicky se vypořádávat s náročnými situacemi. První ze studií výchází v tomto roce v impaktovaném časopise Československá Psychologie (Vich & Lukeš 2018). Druhá studie je momentálně v procesu dokončování (Vich, Lukeš & Burian 2018).

Předtiskovou verzi prvního článku si můžete zdarma stáhnout na researchgate:

https://www.researchgate.net/publication/322656236_Development_of_Mindfu...

Pokud chcete vědět více o výzkumu RMT, mrkněte na záznam z prezentace studie na European Congress of Psychology 2017 v Amsterdamu:

https://www.youtube.com/watch?v=hqPqHtNi_5k&t=3s

Upravená verze tohoto programu je také akreditovaným kurzem "Mindfulness v Manažerské" praxi na VŠE v Praze.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

TERMÍNY A PODMÍNKY ÚČASTI

Termín konání týdenních setkání: Vždy ve čtvrtek (od 5. 4. do 24. 5. 2018) 19:00 – 21:00

Termín konání víkendového setkání: Neděle 29. 4. 9:00 – 16:00

Místo konání: Rodinné a komunitní centrum Paleček o.s. (Písecká 17, Praha, 5 minut od metra Flora)

 

Výše příspěvku na seminář:

Základní: 5.800 Kč

Zlevněný (studenti, matky samoživitelky, důchodci): 3.800 Kč

Absolventi výcviku (kteří již programem jednou prošli a rádi by si ho zopakovali): 2.400 Kč

Nabízíme Vám také možnost provést platbu v kryptoměnách. Stačí v kolonce "typ platby" označit příslušnout měnu. Platba v jiných měnách, než které máme uvedeny ve formuláři je možná na základě individuální domluvy. 

Skupina je omezena na 16 lidí. Pro přihlášení na seminář stačí vyplnit formulář níže.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

REFERENCE OD ABSOLVENTŮ PROGRAMU

„Kurz RMT mě naučil více se soustředit na sebe a zároveň si lépe všímat všeho, co se kolem nás i v nás děje. Zlepšil mé vztahy jak v pracovním, tak v osobním životě a hlavně ukázal, proč a jak žít v přítomnosti.“

Ondřej, Manažer

 

„Kurz mě naučil všímat si vlastních pocitů a interakce s lidmi. Díky pravidelnému cvičení se postupně zlepšila moje pozornost. Začal jsem si všímat věcí, které jsem před tím přehlížel. Naučil jsem se lépe komunikovat s lidmi, což mi jako introvertovi občas činilo problémy. V neposlední řadě se na kurzu seznámil se spoustou zajímavých lidí, vyslechl jejich příběhy a uvědomil si, že všichni občas čelíme podobným problémům.“

Stanislav, Projektový Manažer

 

„Kurz RMT mi v dnešní uspěchané době neskutečně otevřel oči. Zastavit se na chvíli, zamyslet se nad přítomností, kterou většina z nás běžně opomíjí, byla neskutečná krása a přinesla mi jiný rozměr pohledu na denní "všednost". Ranní kurzy byly jednoznačným nábojem do nového dne. Každý by si měl projít tímto základním kurzem, který nás dokáže vrátit do přítomnosti a pomůže nám lépe vnímat a naslouchat sobě samému a okolí.“

Ivana, Studentka

 

"Kurz Mindfulness byla nová, pozitivní a hlavně silná zkušenost. Ranním kurzům od 7h jsem nedával velké naděje, protože si rád přispím. Nicméně když byl den s ranním RMT, tak jsem vždy vyrazil, protože jsem věděl, že mi to úžasně nakopne den. Osobní rozvoj mě baví obecně a RMT kurz byl skutečně intenzivní - v tom jak naplno prožívat současnost, uvědomovat si věci tady a teď. Nechodit s hlavou plnou starostí, kdy se proberete v pátek a ani nevíte, co se celý týden dělo. I když se některá cvičení někdy mohou zdát zvláštní, tak doporučuji vydržet :)"

Libor, Digitální Markeťák

 

„To nejdůležitější, co jsem si z kurzu odnesla, je síla okamžiku. Nikdy jsem si neuvědomovala, jak člověku může být krásně jen proto, že se na někoho usmějete a on vám úsměv opětuje, že když se opravdu soustředíte na to, co vám druhý říká, jste schopni si daleko víc porozumět, že když se člověku díváte do očí, pochopíte mnohem víc, než když zároveň chatujete s někým jiným.“

Lucie, Studentka

 

„Kurz mi dal opravdu hodně. Díky němu jsem se stala klidnější a dokáži brát věci více s nadhledem. V komunikaci se snažím byt vždy maximálně přítomna a pochopit, proč se dotyčná osoba chová určitým způsobem. Jsem si vědoma i toho, že jsou stále chvíle, kdy přemýšlím nad minulosti nebo budoucnosti a neprožívám tolik to, co se právě odehrává. Věřím ale, ze to bude jen a jen lepší. Seminář všem moc doporučuji.“

Kristýna, Studentka

 

 

 

Přihlášení na seminář