Víkendový kurz zvládání emocí (focusingu)

Přejít k registraci

Srdečně Vás zveme na víkendový kurz metody focusingu, na kterém se dozvíte jak porozumět vlastním emocím, přijmout je a učinit z nich spojence.

Kurz povede Jan Burian, známý lektor midfulness, který má s výukou této metody mnohaletou zkušenost.

Pro přihlášení na seminář stačí vyplnit registrační formulář na našem webu:

Těším se na Vás.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

▼ CO SE NA KURZU MŮŽETE NAUČIT?

- Zklidnit mysl a uvolnit tělo, abyste mohli prožívat emoce do

hloubky.

- Nenechat se emocemi ovládat a omezovat a vytvořili si i z těch nejnepříjemnějších emocí spojence.

- Naslouchat emocím a ptát se jich, co je pro mne opravdu důležité.

- Hledat v souladu s emocemi konkrétní kroky, které vedou k dosažení Vašich cílů.

- Provázet focusingem druhého člověka.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

▼ V JAKÝCH SITUACÍCH MŮŽETE FOCUSING VYUŽÍT?

- Pro zvládání stresu v každodenních situacích.

- Když se připravujete na náročné rozhodování.

- Když se chcete vyrovnat s traumatickou situací v minulosti.

- Když chcete ocenit své úspěchy a opřít se o ně v budoucnosti.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

▼ O ČEM JE FOCUSING?

Autorem metody Focusingu je významný americký psychoterapeut Eugen Gendlin. Na základě dlouhodobého výzkumu zjistil, že podmínkou úspěšného zvládání náročných situací v pracovním i osobním životě, je schopnost prožívat emoce v těle.

Při Focusingu zaměřujeme pozornost na místa, kde se emoce projevují v těle – tzv. fokusy – a zároveň s respektem a zájmem zkoumáme, co nám emoce chtějí sdělit. Díky propojení těla a myšlení můžeme svobodněji prožívat i emoce, kterých jsme se dříve obávali a potlačovali je.

Příjemné emoce zase často pomíjíme jako samozřejmé a neumíme je plně vychutnat a s vděčností ocenit.

Pokud se již nějakou dobu věnujete rozvíjení všímavosti (mindfulness) - schopnosti plně prožívat přítomnost, pak ji při Focusingu můžete s výhodou využít. Focusing je v podstatě jen praktické využití všímavosti pro porozumění a přijetí emocí.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

▼ INFORMACE O LEKTOROVI: Jan Burian, Ph.D.

"Mým hlavním cílem je pomáhat lidem žít plnější a spokojenější život. Absolvoval jsem psychoterapeutický výcvik v satiterapii a trénink pro lektory MBCT organizovaný Centrem pro mindfulness v Oxfordu. Od roku 2012 jsem vedl již desítky kurzů mindfulness nejen pro širokou veřejnost nebo firmy, ale např. i ve vězení. Podílel jsem se na prvním českém neurovědeckém výzkumu meditace všímavosti. Vedu meditační skupinu v pražském Centru Lotus a meditační ústraní."

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

▼ TERMÍNY A PODMÍNKY ÚČASTI

Místo konání: Centrum Paleček (Písecká 17, Praha 3, cca 5 minut od metra Flora)

Termín konání: 14. - 15. října 2017

sobota: 9 - 18h

neděle: 9 - 13h

Výše příspěvku na seminář:

Základní: 2.200 Kč

Zlevněný (studenti, matky samoživitelky, důchodci): 1.800 Kč

Pro přihlášení na seminář stačí vyplnit formulář na webu:

Přihlášení na seminář