Mindfulness pro začátečníky: 4týdenní kurz (Václav Toman)

Přejít k registraci

Chcete se naučit lépe zvládat stres a vnést více nadhledu do Vašeho života? Zveme Vás do kurzu mindfulness pro začátečníky pod vedením Václava Tomana, který je lektorem všímavosti a pozitivní psychologie a také autorem rozvojové Knihy úspěchů, která pomáhá lidem budovat všímavost k pozitivním věcem. Mindfulness (všímavost) představuje celosvětově nejpopulárnější a vědecky nejověřenější přístup ke zvládání stresu.

Kurz Vám pomůže osvojit si základní techniky všímavosti, které budete moci aplikovat ve Vašem každodenním životě. Skupina je omezena na 16 lidí. Pro přihlášení na seminář stačí vyplnit formulář níže.

Pokud Vám potvrzovací e-mail nepřijde do 3 minut, tak prosím zkontrolujte spamovou složku. Pokud nenajdete zprávu ani tam, tak nám prosím napište na akce@mindfulnessclub.cz

Těšíme se na Vás

 

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

▼S KÝM?

Ing. Václav Toman

Václav je absolventem kurzu aplikované psychofyziologie (Biofeedback and Self-Regulation) na San Francisco State University v USA (pod vedením Erika Pepera Ph.D.) a také kurzy všímavosti Mindfulness-Based Stress Reduction (MBSR) a Relational Mindfulness Training (RMT). Baví ho psát a přednášet o základech mindfulness. Jako lektor se zaměřuje na individuální i skupinové kurzy všímavost a pozitivní psychologie. Vytvořil kurz všímavosti pro společnost Johnson & Johnson GBS a je autorem “Knihy úspěchů” - nástroje založeném na výzkumech pozitivní psychologie pomáhající budovat všímavost k pozitivním prožitkům. Mohli jste ho také vidět jako řečníka na celostátních konferencích MindfulnessCON 2018 a Štěstí (ČSAP).

 

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

▼O ČEM TO BUDE? 

Mindfulness, neboli všímavost můžeme definovat jako schopnost jasněji vnímat a uvědomovat si události v přítomném okamžiku. Narůstající počet vědeckých studií uvádí všímavost jako účinnou cestu pro zvládání stresových situací, zlepšení procesu učení, posílení imunity organizmu a zvýšení kreativity.

Na kurzu si osvojíte základní techniky všímavosti, které Vám pomohou lépe zvládat stres, zlepšovat pozornost i celkovou psychickou pohodu. Dozvíte se, jak všímavost dlouhodobě rozvíjet a trénovat a díky tomu zvládat stresové situace, nebo třeba zahlcení myšlenkami.

Společně také zboříme mýty o tom, že je důležité při cvičení dosáhnout bezmyšlenkovitého stavu - naopak i spousta myšlenek může posilovat naši schopnost klidu, nadhledu a uvědomění. Řekneme si také, jak postupovat, pokud se objeví při praxi obtíže - například, že neudržíme pozornost, začneme posuzovat, nebo vyvíjíme nadměrné úsilí. A také jak překlopit tyto zdánlivé chyby pro posílení naší schopnosti všímavosti. Na posledním setkání si také ukážeme, jak pracovat se silnými emocemi a jak k nám k tomu může pomoci tzv. praxe laskavosti

 

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

▼KDY A KDE?

Mindfulness Club (U letenského sadu 6, Praha 7)

Týdenní setkání: Vždy ve středu od 24. 4. do 15. 5. 2019., 18:30 - 20:30

 

Výše příspěvku na seminář:

Základní: 1 800 Kč

Zlevněný (studenti, důchodci, matky samoživitelky): 1 200 Kč

Pokud Vám potvrzovací e-mail nepřijde do 3 minut, tak prosím zkontrolujte spamovou složku. Pokud nenajdete zprávu ani tam, tak nám prosím napište na akce@mindfulnessclub.cz

 
1 Start 2 Complete

Přihlášení na seminář