Nahrávky

Vítáme Vás v sekci online cvičení mindfulness. Níže naleznete praxe, které můžete neomezeně využívat pro své osobní účely.

Tato cvičení považujeme za základ praxe mindfulness. Jejich každodenním aplikováním se své praxi můžete výrazně posunout. 

Tyto praxe naleznete v různých obměnách ve většině současných světově uznávaných mindfulness programů (Kabat-Zinn 2013; Segal et al. 2003) a tvoří důležitou součást našeho programu Relational Mindfulness Training (RMT)

Základní z těchto šesti praxí je „Chvilka pro sebe“, což je univerzální praxe, kterou můžete snadno využít prakticky kdykoliv a kdekoliv. Pokud je pro Vás mindfulness nová záležitost, tak Vám doporučujeme začít s touto praxí. Dále můžete zkusit trochu intenzivnější praxe „Body-Scan“, „Vnímání dechu“ a „Vnímání pocitů a myšlenek“, které Vám mohou nabídnout hlubší prožitek, ale vyžadují více času a pozornosti. Na závěr jsme zpřístupnili praxe „Rozvoje přátelství k sobě“ a „Rozvoje přátelství.“ Doporučujeme Vám se jim věnovat spíše až momentě, kdy nabudete dostatečnou jistotu v předešlých cvičeních.   

Před zahájením praxe Vám ještě doporučujeme přečíst náš článek „Jak úspěšně zavést praxe mindfulness do svého života“.